Tuesday, August 1, 2017

Assalamualaikum


Last entry adalah pada 2014. Sekarang sudah Ogos 2017. Lama benar aku tidak menjenguk blog ini. Nasib masih ingat lagi. Apa kabar anda wahai kenkawan lama?


Tujuan aku memcipta blog ini adalah ingin berkongsi pendapa, cerita, DIY tentang BRIDE TO BE dengan kenkawan pada masa itu. And now sudah memegang status seorang isteri & ibu! pastinya rakan blogger pada masa itu jugak berstatus sama dengan aku.


How time flies.


Banyak rasanya cerita yang ingin aku kongsi. Jika berkesempatan akan aku coretkan di sini. Mungkin zaman sekarang ini blog suda tidak se'feymes' berbanding dengan media sosial yang lain. Yes, laman Facebook & Instagram adalah yang paling senang dan mudah dan feymes! Setiap aplikasi laman sosial mempunyai cara & penyampaian yang tersendiri. Takpe la, sekali sekala update blog apa salahnya kan!


Cukup ini sahaja lah dulu. nanti update lagi.


Sebelum tu, ini adalah aku di masa ini. Seorang isteri dan ibu kepada dua cahayamata.

Sekian.

Merpati sejoli - ME and my husband. Baling Kedah mariiii...

My comot family photo. Biasalah kalo anak-anak masih kecik ni.. photo selalu problem. hehe
Left : Kakak Wafiyyah. Right : Abang Rafiuddin


Tengok ni.. si Abg Rafi mesti tak tengok camera.. haippp!

Fit & Mia always.

Teman ayah main futsal.







Sekian. XOXO




Thank You For Reading My Stories

0 Orang comel berceloteh:

Post a Comment