Thursday, January 17, 2013

Ending of angin melanda..


Salam 1 Malaysia semuanya!






how u guys doin? ada sihat ka? erm i hope sumenya in a good condition la ye.







Hari ni i nak wat entry i yang i dah janji nak post tempoh hari. . kesinambungan cerita tentang Angin Melanda yang i post last week. yang kira i  agak meroyan disebabkan i bergaduh dengan someone yang ntah ape-ape. Actually bukan i yang meroyan ye. Orang tu yang meroyan.  if u guys want to know cerita ini, just klik je link ini..






Apa yang terjadi selepas itu...








okey, lets start with my en.SS. Dia yang baik hati telah menyarankan saya agar tak payah lah nak tampal mesej yang terakhir tu. Dia tak suruh i bergaduh. Lagi-lagi i tengah preggy. Tak baik untuk kesihatan diri dan anak katanya.  "Takpe la, kita terima jelah ok sayang'. i yang masa tu naik temperature tetiba jadi cool sangat-sangat apabila en.SS cerita tentang kesihatan anak. Maksudnya en.SS tak mau i gaduh-gaduh time preggy nie. OK2, lepas preggy baru i g gaduh-gaduh ye. hehehe.





Masa tu i fikir ok la. ikut cakap suami lagi best. kang happen yang buruk, kita jugak yang susah. So, i tak jadi la nak menampal mesej tuu. FULL STOP.









eppp......







nanti-nanti......








Cerita belum abes lagi......








When tomorrow morning i nak pegi keje, nak tau ape yang terjadi?










Sori.. takde gambar untuk di tempek. just layankan je cite ni ok.









kete myvi putih i telah di CALARkan oleh individu yang tidak ada perikemanusiaan. agak-agak sape dalang disebalik peristiwa ini? of coz i akan cakap yang that girl yang buat! who else? kenapa budak tu tergamak nak mencalarkan kereta weolls sedangkan i dah angkat bendera putih. i mengaku kalah. i biarkan dia menang n ketawa mengejek kat weolls. but why she doin this? tak rasa bersalah ke dia nak buat something bad camtu? memang orang tu takde otak. ade pun tapi letaknya kat lutut. Dia calar pakai kunci kete die. start dari pintu driver sampai ke tempat isi minyak. jauhnye kunci dia berjalan kan. tak sakit hati? 







i nak cari sangat pompuan tu. i nak berperang dengan die! kalo i tau which one kete die, i nak calar abes-abesan kete die. tapi i was advised by kebanyakan orang, SABAR je. OMG, again. i tak jadi nak berperang. Ciss. Sakitnya hati. My en.SS cakap takpe lah, harap-harap something yang lagi teruk akan happen kat dia. then i dah cool down balik. Walaupun i marah sangat kat en.SS.








thats why i malas nak kupas cerita ni last week. i sakit hati. nanti macam-macam perkataan yang timbul dalam blog ini. Banyak cakap Banyak dosa. itu yang i nak pegang selalu. Inshaa Allah. i want to be cool. no need to think about this anymore. Apa yang terjadi anggap saja dugaan untuk kita. dan sekarang i tak tau sapa orangnya. and walau macamana pun i dah tak kena suruh untuk double parking kat area Putrajaya yang dulu i fikir telah membangun dari segi pemikiran tetapi sebenarnya masih di bawah tempurung.







dan i hidup seperti sedia kala di flat itu...............







Sekian.











Thank You For Reading My Stories

0 Orang comel berceloteh:

Post a Comment