Tuesday, October 23, 2012

Saya sudah bertukar status!


Bismillahirahmannirrahim....


Assalamualaikum W.b.t






Kepada semua rakan-rakan blogger, dengan rendah dirinya saya ingin memohon maaf kerana tidak dapat menjemput anda ke majlis perkahwinan saya. Sesungguhnya saya terlalu sibuk dalam menguruskan majlis ini ditambah dengan ketiadaan capaian internet kat rumah di Kota Kinabalu membuatkan blog yang menceritakan segala perancangan perkahwinanku selama ini menjadi sunyi sepi. Teringin untuk mengupdate tetapi apakan daya, internet yang ada pon memang kurang excellentnyer. Tup tup..saya sudah kawin! Maafkan saya sekali lagi. 

*bajet famous la kunun... hehehe..


InsyaAllah saya akan mengreview majlis perkahwinan saya yer. Cerita tentang kahwin. Rasa macam tak percaya jer yang saya sekarang ini sudah pun menjadi isteri orang. Banyak benda yang saya dan suami masih belajar. Terlalu banyak benda untuk dipelajari. Dari segi diri sendiri, Ibu bapa kedua-dua pihak dan yang lain-lain. Alhamdulillah segalanya sudah selesai. Majlis bagi kedua-dua pihak berjalan dengan lancar walau ada masalah yang timbul, ianya tidak mencacatkan majlis. Syukur sangat-sangat kepada mereka yang sudi membantu dalam menjayakan majlis ini.. Ibubapa kami, adik-beradik, makcik2, pakcik2, Cousins and also friends. Thank You Very Much. Love u sangat!


And now, saya n suami baru sahaja balik dari BerHoneyMoon. Lokasi percutian yang kami pilih adalah Bali, Indonesia selama 4 hari 3 malam. *berjaya jugak saya menjejakkan kaki kesitu.


ape-ape pon, saya akan update majlis & percutian sekali okehh. tak sabarnya.... *eksited sebab baru dapat bukak blog! heheheh




dan ini adalah antara gambar bagi majlis di HometownKu KK... check it out~!






The Bride






The Groom




















































the picture tells everything....   nak balik dahh....husband i tunggu kat KL...... n i kena ulang alik Putrajaya-KL dalam minggu ni. After the Eid'adha, kami akan tinggal di rumah baru kami.. yeahh.


till then,



Bye.





Salam..




Thank You For Reading My Stories

4 comments:

  1. Tahniah dear...semoga berkekalan hingga ke jannah..amin...best nya dah kawen, excited tgk..heheheeh

    ReplyDelete
  2. Congrats........... Happy for you.... Semoga berkekalan hingga akhir hayat... Memiliki zuriat yang soleh & solehah.......... hihihihi.... :)

    Welcome to the club Mia!

    ReplyDelete
  3. yes..mia dah update..smpi berjanggut i tunggu tau.hahaha
    memang meriah majlis uolls..best2
    wah..g Bali..nt updatelah cepat2 pasal Bali..buat checklist skali.mana tau TERplan nk g nt..
    tahniah k

    ReplyDelete