Thursday, December 27, 2012

Selamat kembali Mia.




Assalamualaikum semuanya. rindu rasanya dengan blog cinoet saya ini. lama giler tak jenguk. nak kata kebizian melampau tuh takde la jugak. tapi tetiba nak jadi baik-baik je dalam opis. tak mau la sambil buat keja, sambil tu jugak nak google-google. Sebab, saya ni kalo dah sekali nak meng-google or BW, hmmm..alamatnya keja i tak abes lah. lepas tengok tu, nak tengok yang ni pulak. click sini, click sana pulak, salin resepi itu, salin resepi ini pulak. oh..no..no.. not good. not good. maka dengan rasminya PRODUCTION kerja i makin menurun. Sapa yang susah? Saya jugak. malu ngan opismate yang lain. isk.isk.isk.




takpe la kan. kalau kat umah i dah pasang unifi, of course lah i jenguk-jenguk, update-update, google-google sampai lebammm.. tapi bila nak PASANG????? next year laa.  *next year tu just around the corner je lagik...






Tak lama lagi tirai 2012 ini akan di tutup secara rasminya pada 31.12.2012 tepat pada 1200 tengah malam. hehe.info yang budak kecik pon tau.haha. i harap agar segala azam yang tersemat di kalbu pada tahun ini telah pon terlaksana dengan jayanya. Pada yang belum terlaksana dengan jayanya itu, its ok its orait, kita C/F je la yer. tapi make sure tahun depan azam tu berjalan dengan jayanya okeh?. *banyaknye perkataan jayanya..







Apa perancangan u'olls hujung tahun ni? nak g mana2 ker? meh la kiter share-share. actually, esok me and my husband akan ke Miri, Sarawak. saja nak jalan-jalan. tapi ramai yang tanya, banyak-banyak places of interest, napa Miri yang menjadi pilihan. tempat tu takde la banyak tempat-tempat yang menarik kan. yang ada hanya lah Bandaraya perindustrian yang maju dengan sumber minyaknya. isk. jangan camtu, setiap tempat ade la tu yang best kan. jom ler kite figure it out bebeh! Sebenarnya, we'olls ke Miri ini atas ehsan tiket daripada bestfriend saya tuu. dah lama sangat dorang 1 family suh pegi Miri. Tak pegi pegi jugak. Last-last dalam diam dorang belikan kami flight ticket. dengan alasan? HONEYMOON KALI KE-2. OMG. tak bleh blah dengan alasan. hehe. Nak ke Miri untuk berhoni-honi moon? haha. tapi i lagi ler suka sebab dapat travel pi Sarawak nun. at least lengkap lah negeri kat 1 Malaysia ni i pegi. tapi yang lagi best, nanti dah sampai sana, of course la we'olls akan ke Brunei Darussalam. negara yang 1 ni duk sebelah je ngan Miri tau. yeahh. eksited of coz!


thank you dear Angelina for sponsoring us to go there. nanti sampai sana buat suprise lagi yek. hehe







Bandaraya Miri





Masjid yang tercantik di Brunei Darusalam.



*credit pic from google.






ok la... sebenarnya i dah tak ade idea nie....tadi bukan maen nak tulis itu tulis ini. but its gone with the wind. Ye lah, angin dari arah Miri tu dah memanggil-manggil lah katakan.heheh. so idea  terputus tengah jalan. ahaha..





 nanti i update lagi yerrr.  






Selamat kembali dari berHONEYMOON second time Mia... weeeheeee!



ooopsss,





Sebelum tu i nak wish kat u alls Happy New Year. Bye 2012 n we always welcome you 2013.







SELAMAT TAHUN BARU 2013 








xoxo.






Love, Sharmia




Thank You For Reading My Stories

3 comments:

  1. take care mia..bwk balik 'good news' ok;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahah... tengs sabar. 'good news'? hehe.. insyaaAllah.

      Delete
  2. Waaaaa...... Syoknyeee jenjalan ke Miri.... Beeb pon nak pergi sana one day.... Nak cukupkan pusing 1 malaysia.... :) Take care mia....

    ReplyDelete