Tuesday, June 5, 2012

Wedding Kakak Saya

Salam n hello..hello..hello..

arini i nak update tentang majlis perkahwinan kakak i yang telah berlangsung bulan Febuari masa tu. Lama giler baru i nak update kan. tapi tak basi la sangat sebab hari sabtu ni majlis betandang ke rumah pihak lelaki kat Sg.Besar pulak. Bulan 2 ke bulan 6. agak jauh jugak jarak masa tu kan. yea la, tu uang dinamakan kita hanya mampu merancang, Tuhan yang menentukan.

Ok jom tengok serba sedikit gambar masa majilis nikah and sanding kat kediaman kami di KK yer. Chekidout!!

family photo

Pic ini diamabil selepas upacara akad nikah yang diadakan pada hari Jumaat. nak tau, ktorang nanges ramai2. ntah nape ler boleh nangis kan. pengantin rileks je. tapi tengok kite nangis, die pon ikut nangis. isk3..

family photo lagikk..

Yang ni diambil masa sanding. pengantin kat tengah2 dikelilingi oleh familia yang baju berwarna creamy yellow. sesuai tak kaler baju ni ngan baju kakak i? nampak macam tenggelam je warna baju pengantin kan. hohoho


the sistersz



the sister with Bapa n Iqa.



me and anis.. my cousin. gedik2 je kan..

Last but not least..

Majlis bersanding sebelah malam

nampak hepi2 kan.. best je. oops, yang baju itam tu adalah En.Tunang i ye. hehe.saje promote. Untuk suku i iaitu suku suluk, majlis malam menjadi perkara biasa. tetamu yang tak dapat masa majlis siang tadi akan datang pada majlis malamnya. kat situ jugak le ada acara potong kek, karaoke dan tarian tradisional yang sememangnye SWEET! pengantin pulak pakai baju tradisional kitorang yang dipanggil batawi.

nanti lepas ni i akan buat entry tentang majlis bertandang pulak yer.


till then..

Bye.



Thank You For Reading My Stories

0 Orang comel berceloteh:

Post a Comment